lauantai 4. lokakuuta 2014

Kadotus 2

Heips kaikille!
Me teimme tänään tyttöjen kanssa jatkoa kuvatarinaan. Ennen kuin selaat alas päin, sinun kannattaa lukea kaikkien nukkejemme nukke profiilit, koska tarina liitty heidän menneisyyteensä.




Nyt kun olet käynyt lukemassa profiilit, niin voit mennä katsomaan tämän kuvatarinan ykkös osan edellisestä postauksesta.


Jos olet tehnyt nyt kaikki mitä pyysimme... voimme siirtyä itse tarinaan.

---------------------------------------------------------

Kadotus 2
ajattelee      huutaa      *tekee*



*avaa silmänsä*
Sella: Missä minä olen?

*katsoo ylös päin ja huomaa jonkun*
Sella: Kuka sinä oikein olet? Ja mitä minulle on tapahtunut?
Felia: Ei hätää. Minä olen Felia ja haluan auttaa.
Sella: Miksi oikein olen täällä?
Felia: Et taida tietää, miksi Cerin kaikki sukulaiset ovat yht äkkiä kadonneet. Sinä katosit samasta syystä kuin hekin.

Sella: Kerro!
Felia: No, setäsi jäi minun isälleni velkaa ja nyt isäni halusi kostaa. Siksi kaikki ovat kadonneet. 
Kaikki setäsi lähi sukulaiset ovat kadonneet, paitsi sinä ja ceri. Isäni pakkotti minut tähän mukaan. Mutta en halua teille pahaa joten nyt autan sinut pois täältä.
Sella: Missä Ceri on? *hämillään*
Felia: Ceri on ihan kunnossa. Isäni luulee, että olen vahtimassa ettet karkaa.
Sella: Missä kaikki sukulaiseni sitten ovat?
Felia: Poissa...

Samaan aikaan...

*ceri on lukenut tätinsä päiväkirjan*
Ceri: Minun on löydettävä Sella! Hän on vaarassa jos hän tapaa ilkeän Felian! 
Hän huijasi tätiänikin. 

Ceri: Kyllä minä siihen pystyn!




Samaan aikaan...

*felia avasi sellan köydet*

Sella: No, lähdetäänkö jo? Haluan nopeasti Cerin luo.


Felia: Sinulla on varmaan jano. Juo tämä ensin niin voimme lähteä.
Sella: Olet oikeassa. En minä voi lähteä ennen kuin olen juonut.

Sella: Minulla on muutenkin kurkku vähän kipeä.

*juo lasin tyhjäksi*

*tiputtaa mukin maahan*

Sella: Mitä myrkkyä sinä oikein minulle juotit! *yskii* En saa henkeä!

Felia: Älä huoli. *nauraa ivallisesti* Kipu katoaa pian kokonaan, koska et tunne enää mitään.










*silmät jähmettyvät*
Sella: No, milloin nappaamme Cerin?
Felia: myrkky alkaa jo vaikuttamaan 
Minulla on jo suunnitelma valmiina.



-------------------------------------------------

Siinä se sitten oli. Toivottavasti ymmärsitte mitä tapahtui ja kommentoikaa mitä mieltä olitte!
Kiitos kun luit! :)

2 kommenttia:

  1. Upea jatko-osa!! Tuo kuva jossa Ceri huuta "Kyllä minä siihen pystyn!" on aivan ihana <3. Naamalla olevat hiukset tuovat siihen niin tuulisen tunnelman. Ja se kohta jossa Felia paljastuikin pahaksi <3. Tämä tarina ylitti odotukseni huimasti, odotan jo jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos piristävästä kommentista! Se innostaa tekemään uutta jatko osaa ;)

      Poista