sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Kadotus 4

Hellurei!
Minulla on teille hyviä uutisia. Laatu on palannut!
Olen saanut uuden järkkärin, koska vanha oli mennyt rikki. 
Eilen saimme kuvattua kadotus kuvatarinan neljännen osan. Olemme itse siihen todella tyytyväisiä.
Jos et ole nähnyt kadotuksen muita osia pääset...
tästä ensimmäiseen osaan
tästä toiseen osaan
ja tästä kolmanteen osaan.
Nuket ovat taas vähän paljon muuttuneet. Cerillä on eri peruukki ja toisen väriset housut, Felialta on irronnut toinen käsi kokonaan, Ruthalla on Cerin vanha peruukki jne.
Mutta ei anneta sen häiritä.

Kadotus 4

Rutha: Nyt on sinun vuorosi kuolla.


Rutha: Älä huoli, tämä ei satu paljoa.                                                                                                                                                

Ceri: EI! Älä tee sitä!

Rutha: Olen pahoillani. Minun on pakko.

Ceri: Ethän halua olla kuin he!

Rutha tulee järkiinsä.

Rutha: *pudottaa ruuvinsa* He!


Ceri: Onko myrkky jo poistunut? Oletko puolellani?

Rutha: Haluan kostaa Felian isälle sen mitä hän teki vanhemmilleni...

Ceri: Meidän pitää keksiä suunnitelma.

15 minuutin päästä.

Ceri: Kauanko siis leikin kuollutta?

Rutha: Voit nousta kun olen vienyt sinut hautakammioon.

Felia: *kurkkaa laatikon reijästä* 


                                            Felia: Oletko suorittanut tehtäväsi, Rutha?


Rutha: Kyllä. Hän on kuollut.
Rutha: Vienkö hänet hautakammioon?

Felia: Kyllä, mutta minä tulen mukaan.

*felia menee hakemaan tikkaat*

Ceri: Mitä me nyt tehdän?

Rutha: En tiedä...

Ceri: *kuiskaa* En jaksa olla tässä asennossa enää.

Rutha: Shh! Ettei Felia kuule.

Felia: Sanoitko jotain?

Rutha: E-en.

Rutha: Minä voin nyt viedä hänet. 

Felia: Odota.

Felia: *kuiskaa* Ei hän ole kuollut.
Tapa hänet.

Sella: *tönäisee Ruthaa*

Rutha: Hei!

Sella: Tapa hänet! Tapa hänet! Tapa hänet!

Sella: *ottaa ruuvin*

Ceri: Mitä tapahtuu? Rutha!

Rutha: En pysty liikuttamaan jalkojani. Sattuu.

Ceri: Ei! Älä! Etkö muista minua. Serkkuasi.

Sella: *havahtuu hetkeksi*
Ei, en muista.

Sella: *iskee ruuvin Cerin sydämmeen*

Rutha: Eiiiiii!

Felia: Hyvää työtä Sella. Nyt olet suorittanut tehtäväsi.
Myrkky poistuu sinusta. Enkä tee sinulla enää mitään.

Sella: Minä join jotain litkua ja... *sellan muisti alkaa palata*

Rutha: Ceriii! 

Ceri ei hengitä.

Sella: TAPOINKO MINÄ CERIN?
Mitä olen oikein mennyt tekemään?

Felia: Minä vien nyt Cerin hautakammioon.
Minä palaan pian.

Sella: Meidän on lähdettävä ennen kuin Felia palaa!



Ceri: Odottakaaa! Haloo!


Ceri: Olenko minä...haamu?


Siinä oli tämä postaus tällä kertaa. 
Toivottavasti pidit!
Laita ihmeessä kommenttia.



-Sam, Tim ja nuksut <3

10 kommenttia:

  1. Jännittävä tarina! Toivottavasti jatkoa tulee pian :3

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia <3 teemme parhaamme jotta saisimme tehtyä jatkoa.

    VastaaPoista
  3. NIIN JÄNNÄÄÄ!! Voi Ceri parkaa ;-; mutta hieno osa silti!!

    VastaaPoista
  4. Voi kun kiva että tykkäsit :3
    -Tim

    VastaaPoista
  5. Erittäin laadukas ja jännä tarina! :3 Jatkoa pian!
    Tein muuten haasteenne :D

    www.mydollhavewings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Voi kiitos hyperisti :3 <3 jeej käympä heti kurkkaamassa sen ;D
    -Tim

    VastaaPoista
  7. maahtava tarina nopee jatkooooooooo!!!!!!!

    VastaaPoista
  8. Kiitos paljon! Yritämme tehdä jatkoa mah. pian :)

    -sam

    VastaaPoista
  9. Nooh, CERIIIII ;-;
    Ihania kuvia jälleen :3

    VastaaPoista
  10. Voih kiitoksia ihan älyttömästi <3
    -Tim

    VastaaPoista