maanantai 9. helmikuuta 2015

Kadotus 5

Heipä hei kaikille rakkaille lukijoille :3
Teitä onkin jo yhdeksätoista. Ihan huippua!
Otsikosta taisit jo huomata, että tiedossa on kadotuksen viides osa.
Tässä jaksossa esiintyy uusia nukkeja. Ei, ne eivät ole meidän vaan ihanan ystävämme Ruusun.
Käy ihmeessä kurkkaamassa hänen ja Fannin blogia.
Olen hyvin pahoillani, mutta en saa tähän nyt linkattua muita osia, koska on hiukan teknisiä ongelmia. 

Kadotus 5

Vain ne, jotka ovat puhdassydämmisiä kuollessaan, voivat muuttua haamuiksi.
Haamut voivat nähdä vain henkilö, joka rakastaa tätä koko sydämmestään.


*tytöt ovat vaeltaneet lumihangessa tunteja päästääkseen pois*

Sella: Minulla on niin kova ikävä Ceriä! En kestä enää.

Rutha: Lopeta tuo ulina. Se ei helpota tilannetta ollenkaan.


Ceri: Odottakaa! Ettekö kuule minua?


Ceri: Mitä minulle tapahtuu? Olen aivan yksin.



Yona: Et ole yksin. Et todellakaan.

Ceri: Serkku! Mistä tulit?


Yona: Avarra silmäsi maailmalle. Olemme olleet täällä koko ajan.

Ceri: Miten niin me?


Yona: Kaikki serkkusi. Sellan kaikki kuolleet siskot.





Ceri: Miten saan Sellan näkemään minut? Onko siihen joku keino?

Christina: Jos näytät voimakkaita tunteitasi sinut saatetaan nähdä. 


Ceri: Minun on pakko yrittää!


Ceri: Kuulettoko minua?

Sella: Kuulitko sinäkin jotain, Rutha.

Rutha: En. Ehkä vain kuvittelet.


Ceri: Ettekö muka nää minua! Sellaaaa!


Sella: Ceri? Oletko se sinä?

*ceri purskahtaa itkuun*

Ceri: S-sinä näet minut! 


Vanilla: Näetkö sinä minutkin sisko?


*Sella huomaa tutun näköisen henkilön*

Sella: Vanilla sisko! Oletko oikeasti siinä? 


Vanilla: Kyllä olen ollut täällä jo kauan, niin kauan kuin muistan, mutta en voi viipyä kauaa.

*sellan silmät vetistyvät*

Sella: Et arvaakkaan kuinka olen sinua ikävöinyt.


Sella: Minä luulin etten näkisi teitä enää koskaan!


Sella: Tuollahan on loputkin siskoistani! Mutta kuka tuo yksi on?


*Rutha hämmentyy*


Rutha: Äitini! 

*rutha itkee ensimmäistä kertaa elämässään*


Sella: Olen säilyttänyt mummolta saamaani pulloa hätätapauksia varten. Muistaakseni tässä mainitaan jotai haamuista.


*lukee pullon kyljestä*

Sella: Tämä aine herättää haamut takaisin eloon. Aine riittää vain yhdelle nukelle.

Rutha:Ole niin kiltti ja pelasta äitini!

Ruthan äiti: Rutha, minä en ansaitse elää enää joutuisin kuitenkin heti linnaan. Cerillä on vielä elämä edessää  eikä hän ole tottunut haamuna oloon.
Rutha: Mutta äiti........... en minä selviä ilman sinua.

Ruthan äiti: Rutha pieni olen ollut koko ajan vierelläsi ja tulen aina olemaan ...........










Sella: Voi ei! tästä riittää vain yhdelle! Kenet minä pelastan...............









..........












............








.....Vanillanko.....
















..........












 ......vai Ceri.....















.........













minun täytyy pelastaa se jota ilman en selviäisi.......

......ole hyvä Ceri.
Ceri: Todellako?? Kiitos!


*Ceri juo juoman*

*Ceri pyörähtää maahan niinkuin Sella ja Ruthakin*

Aikaa on kulunut hetki.

*Tytöt makaavat maassa*

*Ceri kokeilee haavaansa*

Ceri: Minua ei satu enää! 

Sella: Missäköhän me olemme?

Rutha: En tiedä, mutta emme ole yksin!

Rutha: Katsokaa.


*Felia seisoo ulkona*

Felia: Nyt minä muistan kaiken!



Juu elikkäs siinä se nyt oli. Huh huh! Tämä oli siis kadotuksen viimeinen osa. Mutta kiva kun luit ja kertokaa kommenteissa, jos tahtoisitte toisen "tuotantokauden" tälle sarjalle.  
Heippaa!


-Tim Sam ja nuksut

4 kommenttia:

  1. Aaaivan täydellinen kuvatarina <3 CERI ON IHANA ❤️

    http://pikkuhymiot.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. kiitoos suber hyberisti! Ceri kiittää :3

    VastaaPoista
  3. Mahtava lopetus osa! OuO♥ Odottaisin innolla uutta "tuotantokautta"!!^^

    VastaaPoista